|
|
|
|
|
Ingrid i vårat rum på Gottskär.
|
Våra bilar uppställda på Gottskär
|
Styrelsemöte för klubben i det gröna.
|
Våra bilar uppstälda framför entrén på Gottskär 1.
|
Våra bilar uppstälda framför entrén på Gottskär 2.
|
|
|
|
|
|
Våra bilar uppstälda framför entrén på Gottskär 3.
|
Bill och Stefan konfererar om vem som ska börja.
|
Stefan önskar alla välkomna till träffen och lämnar över ordet till Bill.
|
Bill presenterar programet för träffen, det är Bill som har ordnat det praktiska.
|
Alla vi som är med på träffen.
|
|
|
|
|
|
Ägaren, Lars Pettersson, till Gottskär kurs & konferens presenterar Gottskär.
|
Vi intager vår lunch.
|
Vi intager vår lunch 2.
|
Vår lunch bestående av rödspätta och rotfrukter.
|
Alla deltagares bilar utanför Gottskärs entré.
|
|
|
|
|
|
Bilkortege till Auto Collection (Bilmuseum med bilarna i dess riktiga miljö).
|
Vi håller på att samla i hop oss på parkeringen.
|
Här är våra bilar sammlade på Auto Collections parkering.
|
Alla är sammlade och det bär iväg till utställningen!
|
Husqvaran motorcykel.
|
|
|
|
|
|
Bilmärket Fulda som tillverkades på Ven i sverige.
|
Messerschmit KR 200, har en toppfart av 100km/h, bolaget började med knivar och gick över till flygplan under kriget och där efter till bilar.
|
50-tals fik som det såg ut i USA. Ja det är bilden som är suddig.
|
Lotus Elan S4 Sprint, gjord i glasfiber karross, vi ser också Lars och Tuula.
|
Triumph 1800 Roadster 1948, bilen byggd i aluminium förutom skärmar som är i stålplåt.
|